AdWords zvyšuje povolenou velikost bannerů na 150kB

Nejen, že AdWords v posledních týdnech představil nové velké formáty bannerů, u kterých povolil datovou velikost na 200kB, nově také od minulého týdne povoluje nahrát bannery menších rozměrů až do velikosti 150kB. Až dosud bylo nutné bannery omezit jen na 50kB, což mohlo být problémem například u animovaných gifů. Informaci potvrdil Jan Zdarsa z pražské pobočky Google prostřednictvím sítě Google+.

Datově větsí bannery lze nahrát přes rozhraní AdWords. K AdWords Editoru Jan Zdarsa dodává: „Editor bude házet chybu při vložení, ale reklama by měla projít kontrolou a nahrát se do rozhraní.“

3 komentářů k článku: AdWords zvyšuje povolenou velikost bannerů na 150kB
  1. Jan Zdarsa Odpovědět

    Tak malá změna, nové (velké) formáty budou mít limit také „pouze“ 150 kB. Již nahrané bannery dále poběží, ale nově nahrané budou mít limit 150 kB.

  2. František Hůlka Odpovědět

    Škoda toho editoru, pořád všechno sypeme do 50 kB, ikdyž už je půl roku limit 100 kB, při našem množství bannerů bychom zmutovali do velmi nepěkných věcí při ručním nasazování.

  3. Robert Odpovědět

    Frantisek: Posledni verze AdWords Editoru uz samozrejme bere bannery ve vetsi velikosti (tedy te co je nyni povolena). Zkus to :)

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Zadejte vaše jméno, email a komentář.