Dynamic Search Ads v AdWords dostupné všem inzerentům

DSA přináší revoluční řešení ze strany AdWords. Vytvořte inzerát s dynamickým nadpisem, zadejte kategorii/URL vašeho propagovaného webu a to je vše. AdWords sám najde vhodné cílové stránky k propagaci, vytvoří automaticky nadpis inzerátu (obvykle title cílové stránky) a sám určí vhodná klíčová slova na která inzerát zobrazí.

Ačkoli toto sofistikované řešení může budit nedůvěru, je překvapivě funkční a efektivní. DSA sami testujeme v rámci beta testu už více než rok a půl. Za tu dobu jsme z výsledků více než nadšeni.

Výhodou DSA kampaní je skutečnost, že mohou být jen doplňkem běžných kampaní s pečlivě rozdělěnými klíčovými slovy. DSA necílí na klíčová slova, pokud jsou už použita jinde v kampaních. Výjimkou jsou neaktivní klíčová slova a slova s podprůměrnými výsledky (skore kvality).

Nevýhodou jsou omezené možnosti optimalizací, kdy lze prakticky pracovat jen s cenou za proklik.

Příjemným „bonusem“ jsou nadpisy inzerátů, které mohou překročit běžných 25 znaků. Běžně narazíte na nadpisy přesahující 60 znaků.

Spuštění DSA považujeme za jednu z největších novinek letošního roku. Více informací naleznete zatím v angličtině na oficiálním blogu AdWords.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Zadejte vaše jméno, email a komentář.