produktové inzeráty

Sklik testuje TOP pozice pro Produktové inzeráty

V AdWords fungují TOP pozice pro reklamy Google Nákupy velmi dobře. Tedy pozice nad přirozenými výsledky vyhledávání, i nad textovými reklamami.

Seznam se inspiroval a rozhodl se otestovat stejné pozice i v Skliku.
Produktovými inzeráty, kterých zobrazuje 5, nahradil na TOP pozicích textové reklamy. Zajímavé je, že v pravém sloupci standardně zobrazuje 6 Produktových inzerátu. O jednu se tedy na TOP pozici ochudil.

Ck_M49UVAAA1wIr.jpg-large

Sklik neprozradil jak často TOP pozice do A/B testu posílá. Bylo by ale překvapením, kdyby výsledky nerozhodly o jejich zavedení do ostrého provozu.

Pro zajímavost – takto Produktové inzeráty vypadají při standardní pozici v pravém sloupci a na AdWords.

sklik_old

adwords

Sklik testuje produktové inzeráty v mobilním vyhledávání

Sklik na své Facebook stránce odhalil ukázku z probíhajícího testování zobrazování produktových inzerátů ve vyhledávání na mobilních zařízeních.

Jako první nás samozřejmě napadla otázka, nakolik je tato novinka podstatná z pohledu objemu vyhledávání na mobilním Seznamu. Ohlasy uživatelů na Twitteru ze statistik odhadují podíl mobilního vyhledávání Seznamu na nezanedbatelných 15% a Sklik tyto odhady mlčky potvrdil.

Jsme zvědavi, kdy dojde k ostrému provozu a zda bude možnost nabídnout jinou cenu za proklik pro desktopové a mobilní vyhledávání.

sklik_pla

 Posunout nahoru