adwords editor

Nový AdWords Editor 12.5 a více textu pro všechny

28. srpna Google zveřejnil novou verzi AdWords Editoru, jaké features v něm naleznete?

Rozšířené textové inzeráty s třetím nadpisem a druhým popiskem

Už od 23. srpna jste v rozhraní Google Ads mohli začít vytvářet textové reklamy se 3. nadpisem a 2. popiskem. Google novinku zakomponoval do nové verze AdWords Editoru a usnadnil tak tvorbu reklam. Pozor si dejte na import do Skliku, který zatím není s novou verzí Editoru kompatibilní. Sklik na kompatibilitě pracuje, importovat ale bude možné pouze stávající prvky – tedy 2 nadpisy a popis o 80 znacích. Do budoucna ale Sklik slibuje podporu popisku s délkou 90 znaků.

Druhý popisný řádek pro DSA reklamy

Podobně jako u rozšířených textových inzerátů můžete nyní přidat druhý popisek také u DSA reklam. Oba popisné řádky mohou mít opět až 90 znaků.

Více textu v reklamách pro volání

Navýšení počtu znaků se dočkaly také popisné řádky v reklamách pouze pro volání. Využít můžete 90 znaků namísto původních 80.

Upozornění na chybějící text popisků u odkazů na podstránky

Poslední novinkou je nové vlastní pravidlo, které vás upozorní na chybějící text popisků u sitelinks, které budete chtít upravit nebo přidat do kampaní. Podle Googlu mají odkazy na podstránky s popisným textem vyšší CTR. Nastavení pravidla můžete změnit v levém menu na záložce Vlastní pravidla.

 

Nový AdWords Editor 10.2.1 ke stažení

Poměrně nenápadně dnes Google uvolnil novou verzi AdWords Editoru ve verzi 10.2.1. Ta není zatím nabízena ke stažení na obvyklé stránce AdWords Editoru, ale v AdWords nápovědě. Navíc (v době psaní tohoto článku) odkazuje pouze na verzi v anglickém jazyce. Přesto, česká verze už je uložena na Google serverech a můžete ji stahovat z následujícího odkazu:

dl.google.com/adwords_editor/10.2.1/win32/cs-CZ/adwords-editor-cs-CZ.msi

Nová verze Editoru konečně umí pracovat s rozšířenými sitelinks (odkazy na podstránky). Kompletní přehled změn verze 10.2.1 naleznete zde.

  • Zobrazte upgradované odkazy na podstránky jsou zobrazeny na nové kartě Rozšíření > Odkazy na podstránky (upgradované).
  • Přidejte, upravte nebo odeberte upgradované odkazy na podstránky na úrovni kampaně nebo reklamní sestavy.
  • Zkopírujte upgradovaný odkaz na podstránku z kampaně nebo reklamní sestavy.
  • Vložte upgradované odkazy na podstránky do importů a exportů.
  • Změňte cílení na platformu odkazu na podstránku (všechna zařízení, pouze počítače a tablety, nebo pouze mobilní zařízení), nebo preferovaná zařízení u jednotlivých odkazů na podstránky (vše nebo mobil).
  • Naplánujte datum zahájení a ukončení spouštění odkazu na podstránky nebo nastavte spouštění v určité hodiny dne nebo dny v týdnu.
  • Deaktivujte odkazy na podstránky na úrovni reklamní sestavy.
  • Nový AdWords Editor 10.0.1 ke stažení.

    Už minulý týden avizovaná nová verze AdWords Editoru byla uvolněna ke stažení právě dnes. Verze 10.0.1 tak přináší dlouho očekávanou podporu Rozšířených kampaní. Stahovat můžete zde: http://www.google.cz/intl/cs/adwordseditor/.

    Mějte na paměti, že exporty z nového AdWords Editoru mohou způsobit problémy při importu do Skliku. Pokud například v sestavách používáte rozdílné reklamy pro desktopová zařízení a pro mobilní telefony, Sklik importuje pravděpodobně všechny inzeráty bez rozlišení. Sklik se na novinky při importech sice připravoval, ale počítáme, že problémy se (především v prvních dnech) budou objevovat. Jaké jsou vaše zkušenosti?

     Posunout nahoru