kontext

Sklik nově umožňuje cílení na umístění

Dnes se v Skliku objevila nová karta, která má přinést další možnosti, při správě obsahových kampaní. V obsahové síti si nyní můžete vybrat web, subdoménu, část webu, nebo i konkrétní stránku. Kartu s novými funkcemi nalezneme v detailu každé sestavy.

Nabízejí se tři možnosti cílení

  1. Automatická umístění – standardní cílení, kdy systém zobrazuje reklamu v obsahové síti na základě klíčových slov. Systém tedy sám vybírá cílové weby, kde se reklama zobrazí
  2. Pouze vlastní zacílení – uživatel má možnost zadat url webů, na kterých chce reklamu zobrazovat. Lze přidat i preferovaná klíčová slova a subdomény.
  3. Kombinace automatického umístění a vlastního zacílení – varianta vhodná především pro maximální výkon s možností úpravy ceny za proklik vlastního zacílení

U cílení na domény je dobré si dát pozor na styl zápisu cílení.

Zápis ve tvaru novinky.cz – cílení na celou doménu včetně všech subdomén.

Zápis ve tvaru www.novinky.cz – cílení na konkrétní subdoménu, která nezahrnuje ostatní subdomény na konkrétní doméně. Při zápisu    www.novinky.cz se tedy nebude zobrazovat inzerce na subdoméně tema.novinky.cz.

Zdroj: Sklik blog

Sklik reklama v obsahové síti s obrázkem

Stejně jako ve výsledcích vyhledávání u inzerátů na TOP pozicích, nabídne Sklik ilustrační screenshot cílové stranky u reklamy ve své obsahové síti. Obrázkový náhled se zobrazí na partnerských webech Skliku, které pro tento reklamní formát nasadí na své stránky nové reklamní kódy.

Sklik Partner: Nové šablony jsou v rozměrech: 336×280, 400×280, 468×282, 728×100 a 950×100.

Náhledy cílových stránek jsou automaticky vytvářeny Sklikem. Není možné při zadávání reklamy definovat vlastní obrázek, jako je tomu například u Etargetu. Jak nové reklamní formáty s náhledy vypadají si můžete prohlédnout na stránce Sklik Nápověda.
(zdroj: Sklik blog via PPC aktuálně)

mClick – Nový český PPC reklamní systém

Společnost Chovanec Media dnes oznámila chystané spuštění nového PPC reklamního systému pod názvem mClick. Ten by měl zahájit provoz v „říjnu letošního roku“. Reklama bude cílena kontextově, avizuje možnost sledování konverzí a také mobilní verzi svého administračního rozhraní.

Na první pohled je patrné, že nejde o ledajaké plácnutí do vody. Náhledy administrace, které máme k dispozici, představují graficky přehledné funkce. Ať už jde o kampaně, detail webu, nebo samotná přihlašovací stránka.

Obrázky, ani přislíbené funkce, však neříkají nic o kvalitách systému samotného a to především o přesnosti a efektivnosti kontextového cílení. A ikdyž bude mClick pohánět skvělý motor, stále má před sebou nezanedbatelnou překážku – získat inzerenty. Aby měl systém inzerenty, potřebuje dostatek reklamního prostoru, kde je možné reklamy zobrazovat. Tedy partnerských webů mClicku. Ti zase mohou čekat až bude dostatek inzerentů. Jak se s tímto úskalím mClick popere ukáže jen čas.

Sklik přidává podporu pro další bannerové formáty!

Je tomu bezmála čtvrt roku, co Sklik umožnil prvním inzerentům otestovat bannerovou reklamu ve své obsahové síti. Dodnes ji může testovat jen omezená sklupina inzerentů. Překvapením tehdy byla absence populárních formátů známých nejen z AdWords. To komplikovalo jistou kompatibilitu pri přípravě kampaní pro oba dva nejpopulárnější PPC reklamní systémy.

Nově však Sklik rozšířil nabídku podporovaných formátů zvěřejněním ve své Sklik nápovědě. Teď už jen zbývá jediné. Nabídnout bannerovou reklamu všem inzerentům!

Podporované formáty: 120×240, 120×600, 125×125, 160×600, 200×300, 200×400, 234×60, 250×250, 300×50, 300×200, 300×250, 300×300, 336×280, 400×250, 468×60, 468×80, 468×250, 728×90, 950×90

 Posunout nahoru