mobil

Sklik přidává podporu pro volání z mobilu – Click2Call

Rozšíření inzerátů o možost volání z mobilního vyhledávání dnes spustil Sklik pod názvem Click2Call. Funkce kopíruje stejnou funkcionalitu v AdWords. Při vyhledávání na mobilní verzi Seznamu se vedle reklamy zobrazí nově tlačítko pro spuštění vytáčení telefonního čísla inzerenta. Kliknutí na volání je zpoplatněno stejně, jako standardní kliknutí na reklamu.

Telefonní číslo je třeba zadávat v nastavení kampaně. Možnost přidání na úrovni sestavy chybí. Statistiky kliknutí na Click2Call můžete vygenerovat v záložce Statistiky.

Sklik testuje produktové inzeráty v mobilním vyhledávání

Sklik na své Facebook stránce odhalil ukázku z probíhajícího testování zobrazování produktových inzerátů ve vyhledávání na mobilních zařízeních.

Jako první nás samozřejmě napadla otázka, nakolik je tato novinka podstatná z pohledu objemu vyhledávání na mobilním Seznamu. Ohlasy uživatelů na Twitteru ze statistik odhadují podíl mobilního vyhledávání Seznamu na nezanedbatelných 15% a Sklik tyto odhady mlčky potvrdil.

Jsme zvědavi, kdy dojde k ostrému provozu a zda bude možnost nabídnout jinou cenu za proklik pro desktopové a mobilní vyhledávání.

sklik_pla

AdWords představuje aplikaci na mobil pro obsluhu kampaní

Ľubomír Štulajter upozornil na informaci o uvedení první Android aplikace pro správu a kontrolu AdWords kampaní. Google svou aplikaci spustil pro uživatele z Kanady a slibuje její následné uvolnění pro ostatní země. O případné aplikaci pro Apple zařízení se nezmiňuje. Aplikaci v Google Play naleznete zde.

Aplikace by měla umožňovat:

  1. Zobrazit statistiky kampaní
  2. Aktualizovat nabídky CPC a rozpočtů
  3. Notifikace a upozornění v reálném čase
  4. Doporučení AdWords na úpravy a možnost jejich zapracování
  5. Spojení na linku podpory AdWords

Nečekejme sofistikované úpravy, ale kdo ví, kam se časem vývoj aplikace, a její možnosti, posunou.

Canada-G+_04

 Posunout nahoru