Co nového nám umožní Google Ads Editor 1.5?

Nová verze Google Ads Editoru je na světě! Lepší filtrování pomocí štítků, rozšíření o obrázky, kontrola síly responzivních reklam před zveřejněním a mnoho dalšího.

Filtrování podle účtu, kampaní, reklamních sestav nebo všech položek se stejným štítkem

Nyní můžeme v nové Editoru filtrovat dle kampaní, reklamních sestav nebo všech položek se stejným štítkem.

Rozšíření o obrázky

V Editoru je k dispozici už i rozšíření o obrázky.

Zkratka pro přechod na předchozí typ položky

Pokud jsme například přidávali klíčová slova a přejdeme na úroveň kampaně, pomocí klávesové zkratky Ctrl + Tab (Windows) / Alt + Tab (Mac) se dostaneme na klíčová slova zpět.

Zprávy o chybách limitu účtu

Nyní se zobrazí podrobnější chybové zprávy v případě, že soubor překročí limit účtu.

Aktualizace sloupců statistik

Data v Editoru nyní odpovídají nejnovější verzi Google Ads.

Kontrola síly u responzivních reklam (obsahových i ve vyhledávání)

Nyní můžete zkontrolovat sílu vašich responzivních reklam ve vyhledávání i v obsahu:

Síla reklamy je založena na úpravách samotných reklam a klíčových slov ve stejné reklamní sestavě. Lze tedy vyhodnotit novou reklamu ještě před jejím nahráním a publikováním.

Podrobná doporučení

Umístíte-li kurzor myši nad modrou ikonu žárovky, zobrazí se popisek s odhadem zvýšení OptiScore pro toto doporučení. Doporučení můžete použít nebo zrušit. Modrá žárovka představuje doporučení, která jste již použili a obrys modré žárovky představuje příležitosti pro nová doporučení. 

Tipy pro nové uživatele

Pro začátečníky s Editorem je tu krátký výukový program s tipy.

Kampaně na předběžnou registraci aplikací

Předběžná registrace aplikací a odpovídající typ reklamy.

Název firmy pro místní reklamy

Místní reklamy mají nyní v Editoru nové pole Název firmy.

Další doporučení

K dispozici jsou nové typy doporučení pro:

▪ strategii nabídek Cílová návratnost investic do reklamy (ROAS),

▪ efektivnější nabízení cen pomocí strategie Maximalizovat konverze,

▪ reklamní kreativy,

▪ zvyšování rozpočtu na základě návštěvnosti,

▪ pozastavení klíčových slov s nízkým výkonem

▪ vylepšení responzivních reklam ve vyhledávání.

Kompletní informace o novém Google Ads Editoru najdete v nápovědě. Která z novinek je za vás nejpřínosnější?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Zadejte vaše jméno, email a komentář.