Nová verze Google Ads Editoru je na světě! Lepší filtrování pomocí štítků, rozšíření o obrázky, kontrola síly responzivních reklam před zveřejněním a mnoho dalšího.
Filtrování podle účtu, kampaní, reklamních sestav nebo všech položek se stejným štítkem
Nyní můžeme v nové Editoru filtrovat dle kampaní, reklamních sestav nebo všech položek se stejným štítkem.
Rozšíření o obrázky
V Editoru je k dispozici už i rozšíření o obrázky.
Zkratka pro přechod na předchozí typ položky
Pokud jsme například přidávali klíčová slova a přejdeme na úroveň kampaně, pomocí klávesové zkratky Ctrl + Tab (Windows) / Alt + Tab (Mac) se dostaneme na klíčová slova zpět.
Zprávy o chybách limitu účtu
Nyní se zobrazí podrobnější chybové zprávy v případě, že soubor překročí limit účtu.
Aktualizace sloupců statistik
Data v Editoru nyní odpovídají nejnovější verzi Google Ads.
Kontrola síly u responzivních reklam (obsahových i ve vyhledávání)
Nyní můžete zkontrolovat sílu vašich responzivních reklam ve vyhledávání i v obsahu:
Síla reklamy je založena na úpravách samotných reklam a klíčových slov ve stejné reklamní sestavě. Lze tedy vyhodnotit novou reklamu ještě před jejím nahráním a publikováním.
Podrobná doporučení
Umístíte-li kurzor myši nad modrou ikonu žárovky, zobrazí se popisek s odhadem zvýšení OptiScore pro toto doporučení. Doporučení můžete použít nebo zrušit. Modrá žárovka představuje doporučení, která jste již použili a obrys modré žárovky představuje příležitosti pro nová doporučení.
Tipy pro nové uživatele
Pro začátečníky s Editorem je tu krátký výukový program s tipy.
Kampaně na předběžnou registraci aplikací
Předběžná registrace aplikací a odpovídající typ reklamy.
Název firmy pro místní reklamy
Místní reklamy mají nyní v Editoru nové pole Název firmy.
Další doporučení
K dispozici jsou nové typy doporučení pro:
▪ strategii nabídek Cílová návratnost investic do reklamy (ROAS),
▪ efektivnější nabízení cen pomocí strategie Maximalizovat konverze,
▪ reklamní kreativy,
▪ zvyšování rozpočtu na základě návštěvnosti,
▪ pozastavení klíčových slov s nízkým výkonem
▪ vylepšení responzivních reklam ve vyhledávání.
Kompletní informace o novém Google Ads Editoru najdete v nápovědě. Která z novinek je za vás nejpřínosnější?