Beta AdWords: Rozšíření o výzvu testováno v ČR

Parfums.cz aktuálně testují beta verzi nového rozšíření v AdWords, které přidává další řádek textu s „výzvou“. Přiznáváme, že si sami nejsme jistí co tímto rozšířením chtěl Google říci?

Dává vám smysl v podstatě další řádek navíc? A co možnost vykřičníkovat do aleluja? Projde tento experiment betou do ostrého provozu? Co myslíte? (zdroj: Klikavec.cz)

6 komentářů k článku: Beta AdWords: Rozšíření o výzvu testováno v ČR
  1. Markéta Odpovědět

    Jak nevíš, co tím chtěl Google říct? Já bych se vůbec nedivila, kdyby to úplně nahradilo sitelinky, ktere maji hromadu neduhu: odvadeji pozornost, dost často nemáš kam odkázat, odkazuješ na jinou než nejlepší konverzní stránku (viz třeba tento článek: http://www.beyondthepaid.com/sitelinks-ppc-worst-practice/)

    • Robert Odpovědět

      A jak by to mohlo nekdy nahradit sitelinks, kdyz tento řadek není proklikávací? Chapu priklad se situaci, kdyz nemas kam odkazovat, ale zase stejne vsichni vime, ze na sitelinks se „nekliká“ tak je v podstate jedno kam odkazují.

      Proc rovnou nepridat do inzerátů bonosový třetí řádek navíc pro TOP pozice? To nám vazne nestaci dva radky, ale potrebujeme 3?

      • Markéta Odpovědět

        Ale Roberte, to je právě ta výhoda, že to není proklikávací. Fakt si přečti ten článek, na který odkazuji.

        • Robert Odpovědět

          Soucasna podoba má mnoho ale:

          1) neni prilis prehledna, vše v jednom řádku zastiňuje hlavní text v inzeratu (nad ním)

          2) tri tecky oddelujici vyzvy jsou takové… no nedomyšlené

          3) neomezená možnost pouzivat vykricniky? Ale fuj.

          Nerikam, ze se to neuzije, ale prijde mi, ze bez tohoto rozsireni bychom zili uplne stejne spokojene :)

  2. Tomáš Odpovědět

    Už jsem o tom psal: http://www.bzirsky.cz/blog/callout-extensions/

    Osobně v tom vidím, další zahuštění prostoru na top pozicích, aby tam chtěli být všichni a bojovali biddama. Dát tam další řádek navíc mi dává smysl, vykřičníky ti neprojdou:) Nevýhodou je, že to není klikací.

    Hlavně se to zatím zobrazuje asi u 40 % impressí na top pozicích

    .

  3. David Odpovědět

    Limit na tuhle betu byl 10 tis. účtů, my jsme se tam už nedostali, takže nemáme možnost testovat. Každopádně do ostrýho provozu to, myslím, určitě půjde.

    Ale upřímně, taky moc nevím, jaký je přesně smysl …

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Zadejte vaše jméno, email a komentář.