Google AdWords nyní umožňují Rich Media formát

Google AdWords nyní umožňují využívání takzvaného Rich Media formátu v obsahové síti. Jedná se o interaktivní reklamy, které jsou spouštěné buď prostřednictvím Light Boxu, nebo přejetím myši na banner. V případě Light boxu se jedná opravdu o velký formát, který překrývá velkou část prostoru webu. V druhém případě se obsah zobrazuje v rámci banneru. Inzerent za reklamu zaplatí pouze v případě, když dojde ke kvalifikované interakci s reklamami (za interakci se považuje, když se zákazník o sdělení „přihlásí“, třeba tím, že na reklamu umístí kurzor myši na dobu delší než dvě sekundy).

Zachyceno20131024114519

Pokud byste si chtěli Rich Media formát prohlédnout: http://www.richmediagallery.com/gallery/

Více o nasazení Rich Media formátu: Google nápověda

rich
Ukázka Rich Media formátu. Malý banner po najetí myší expanduje přes celou obrazovku včetně aktivního videa. Živá ukázka zde.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Zadejte vaše jméno, email a komentář.