Sklik chystá nové rozhraní včetně očekávaných grafů. Podívejte se!

Sklik dnes prostřednictvím svého produktového manažera Jirky Chomáta, představil na brněnské (Ne)konferenci o PPC reklamě celou řadu novinek. Nejviditelnější změnou bude nové rozhraní administrace, jehož nasazení je plánováno na duben/květen 2013. Co mimojiné Sklik dále chystá?

Ukázka z nového rozhraní Skliku (zdroj: FB Větrovka.cz)

Už brzy:
* Přehled hledaných frází, které spustily reklamu (ve spojení s konkrétními klíčovými slovy)
* Cílení v obsahové síti na témata (již v interní beta verzi)
* Grafy s více než 2 hodnotami
* Povolení inzerce erotického zboží

Později:
* Sitelinky (na úrovni sestav)
* Nová verze API v červnu (současná verze Bajaja bude nahrazena verzí Cipísek)

Dále zaznělo:
* Nový způsob řazení inzerátů ve vyhledávání znamenal zpřísnění podmínek pro zobrazení. Ve výsledku se přestalo zobrazovat cca 30% dříve zobrazovaných reklam.
* Nové řazení zvýšilo v Skliku celkové průměrné CTR a tím také zisk Skliku
* Obsahová síť generuje 11% všech Sklik prokliků
* Road mapa úkolů pro Sklik obsahuje 31 položek, včetně remarketingu

Podívejte se zatím na „spy“ fotografie z prezentace.

Náhled beta verze cílení na témata v obsahové síti Skliku Nové rozhraní na ukázce s šesti hodnotami v grafu Nové rozhraní Skliku

1 komentář k článku: Sklik chystá nové rozhraní včetně očekávaných grafů. Podívejte se!
  1. Enti Odpovědět

    Pro upřesnění: Bude v Skliku Přehled hledaných frází, které *spustily* reklamu, tedy všechna zobrazení, nebo pouze fráze, po kterých došlo k prokliku?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Zadejte vaše jméno, email a komentář.