Sklik dnes aktualizoval svůj nástroj na import kampaní a výrazně tak usnadňuje práci správcům kampaní.
Z novinek bude jistě nejvděčnější možnost ignorování cen za proklik definovaných v importovaném dokumentu. Už se nemusíte bát importovat z kampaně z AdWords s cenami nastavenými na míru právě AdWords. Import vám už odladěné ceny v Skliku nepřepíše!
Další příjemnou novinkou je možnost nahrazování libovolných veličin v importu. Pokud tedy například exportujete kampaně z AdWords včetně UTM parametrů, není nic snazšího než zvolit „Najdi ve všech cílových URL „AdWords“ a nahraď za „Sklik“.
Poznámka: Nástroj „Najdi a nahraď“ je citlivý na velikost písmen. Pokud máte v kampaních například UTM parametr jednou uvedený jako „AdWords“, podruhé „adwords“ a někdy „Adwords“ tak musíte při nahrazování zadat všechny varianty, jak jsou v importovanem dokumentu uvedeny. U cílové URL nám toto přijde poněkud nešťastné.
Nový importér dále:
– Podporuje import negativních retargetingových seznamů na úrovni sestav i kampaní
– Export a import nastavení regionálního cílení kampaní
2 komentářů k článku: Sklik při importu umí ignorovat CPC a má funkci „Najdi a nahraď“
Karel Borovička 24.3.2014
Roberte, zkoušel jsi i „jen“ doplňovat sklikové UTM, když v AdWords používáš automatické značkování?
Robert 24.3.2014
Karel: Co myslis tim „jen“ doplnovat? Jako ze by importer umel pridat „nejak“ na konec URL parametr?
Jednak nevim jak bych to udelal, jednak nepouzivam autotagging v AdWords (prave kvuli tomu abych si pripravil vse pro import do Skliku) a pripadne, pokud bych je nemel a nejsem paranoidni tak muzu pouzit nastroj na pridani UTM parametrů od Advisio > http://sklik.advisio.cz/