AdWords nyní upozorňují o vylučujících slovech, která blokují klíčová slova v účtu. Po rozkliknutí se zobrazí přehledná tabulka s vylučujícími slovy, včetně klíčových slov, která jsou nimi blokována. Z tabulky lze vylučující slova buď smazat, nebo se dostat přímo do sestavy (kampaně – v případě vyloučení na úrovni kampaně), která tyto slova obsahuje.
Aktuální články
- Sklik představil nový importér kampaní
- Automatické použití návrhů reklam v Microsoft Ads
- Google v roce 2020 zablokoval přes 3 miliardy reklam
- Sklik brzy spustí rozšíření reklam o popisek
- Google mění sledování uživatelů. Reklamy bude cílit jinak.
- Sledujte kvalitu účtů v Business Manageru pomocí aktualizovaných přehledů
- Co nového nám umožní Google Ads Editor 1.5?
- Zobrazovat produkty (nejen) na záložce Google Shopping lze nově (také) zdarma