Představte si návštěvníky, kteří navštíví váš eshop, prohlédnou si pár produktů, nenakoupí a odejdou. Remarketingem v AdWords byste je mohli pronásledovat napříč obsahovou sítí a nabízet jim cestu zpět více či méně obecnými inzeráty. Představte si ale automatizované bannery, které samy dynamicky zobrazí uživateli jen ty produkty, které ve vašem eshopu navštívil. Tisíce uživatelů mohou vidět tisíce unikátních bannerů složené z produktů vybraných přesně na míru a pouze jim. A co třeba zákazníci, co si vložili do košíku konkrétní produkty, ale nedokončili nákup? Proč jim nezobrazit v bannerech náhled přesně těchto produktů, aby objednávku mohli dokončit?
Seznamte se s dynamickým remarketingem. Ten je součástí neveřejného beta testu Dynamic Display Ads.
Systém vychází z propojení AdWords s Google Merchant Center. Merchant Center byla dosud v Česku poměrně opomíjená služba, ale nenechte se mýlit. Rok 2013 bude v AdWords celý ve znamení hrátek s Merchant Center. Těste se!
Podívejte se na následujících screenshotech, jak dynamické remarketingové bannery vypadají. Po najetí myši se zobrazí u menších formátů šipky pro posun na další skupinu produktů. Při ukázání na náhled konkrétního produktu se tento zvýrazní a při kliknutí vás proklik odvede na konkrétní produktovou kartu v eshopu. Alza, zdá se, využívá jen jednu z několika desítek šablon, které při tvorbě těchto reklam AdWords nabízí. Je tedy na vás, jakou výslednou podobu bannery mohou mít.