AdWords vrací „rovnoměrné střídání inzerátů“ pod názvem „střídat neurčitě“.

Když AdWords v květnu omezil volbu „rovnoměrného střídání inzerátů“ v sestavě na pouhých 30 dnů po kterých začal preferovat inzeráty s větší mírou prokliku, vyvolalo to bouřlivé reakce. O měsíc později AdWords částečně ustoupil a prodloužil rovnoměrné strídání inzerátů na 90 dnů. Navíc nabídl možnost pomocí online žádosti požádat o vypnutí tohoto omezení pro celé účty.

Stačily další čtyři měsíce, aby AdWords zcela rezignoval. Dnes v noci tak na svém blogu oznámil, že se vrací k původní neomezené volbě rovnoměrného střídání reklam v sestavě. V nastavení na úrovni kampaně „Zobrazování reklam: střídání reklam, omezení frekvence“ přibyla nová volba s trochu matoucím názvem „střídat neurčitě“. Nevíme určitě, co tím chtěl básník říci, ale funkce plní to, co od ní očekáváme. Ikdyž dovětek od AdWords zní komicky: „Tuto možnost většině inzerentů nedoporučujeme.“

Správci kampaní se tak mohou dobrovolně rozhodnout, zda chtějí mít volbu efektivnějších reklam zcela ve svých rukách. Nejvyšší CTR totiž ne vždy znamená efektivnější inzerát.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Zadejte vaše jméno, email a komentář.