Automatická pravidla v Skliku

Sklik spustil v beta verzi automatická pravidla. Zatím umí „jen“ zvyšovat a snižovat CPC při splnění podmínek.

Sklik si automatická pravidla koupil společně se systémem PPC HIT. O to víc jsme doufali, že po 9 měsících posune možnosti, které automatická pravidla nabízí. I tak jdeme testovat.

automaticka-pravidla2

Update: Sklik dle svého prohlášení neplánuje naučit automatická pravidla aktivovat/pozastavit prvky v kampaních (sestavy, inzeráty, kampaně) na základě předem definovaných pravidel. Přitom jde o nejčastěji používané automatické pravidlo umožňující spravovat například akční nabídky a promo akce.

Představme si víkendový výprodej, který propagujete speciálně připravenými inzeráty „Víkendový výprodej 70%. Sleva jen do 5.10.2015“. Tyto reklamy nasadíte do současných sestav a kampaní. Konec promo akce vychází na sobotu, kdy je třeba všechny akční reklamy/bannery napříč účtem pozastavit a opět spustit původní univerzální reklamy. Dnes to znamená o víkendu zasednout ke strojům a manuálně reklamy pozastavovat a aktivovat. Odkaz Skliku na možnost plánovat konec kampaní k určitému datu je ukázkou velkého nepochopení automatických pravidel, jejich možností a jejich denodenního praktického používání. Škoda.

sklik

2 komentářů k článku: Automatická pravidla v Skliku
  1. Andre Odpovědět

    Jj, PPC specialisti musí makat i o víkendech. Jinak to nejde. :D

    Ale škoda to je, na zastavování a spouštění reklam je to jednoznačně potřeba.

  2. Nelžu.cz Odpovědět

    Dotaz k automatickým pravidlům. Z čeho snižuje/zvyšuje Sklik ceny? Když dám úpravu např. na měsíční bázi, jednou měsíčně to vyhodnotí a sníží nebo zvýší cenu z toho co je nastavené jako default a nebo z toho, co bylo naposledy upravené? Aby se mi to nedostalo do smyčky.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Zadejte vaše jméno, email a komentář.