Dynamický prospecting v AdWords

V novém rozhraní AdWords mohou inzerenti využít tzv. dynamického prospectingu, tedy oslovení nových uživatelů pomocí dynamicky se zobrazujících reklam.

K aktivaci této funkce stačí produktový XML feed a jeho propojení s kampaní v obsahové síti, která využívá podobných publik. Na základě prediktivního algoritmu pak AdWords dynamicky zobrazuje relevantní produkty v reklamě podle aktuálních zájmů a charakteristik uživatelů.

Produktový feed ke kampani přiřadíte v nastavení kampaně v části dynamické reklamy. Zde vyberete zdroj dat, tedy produktový feed nahraný v Google Merchant Centru:

Vzhledem k tomu, že dynamický prospecting využívá podobných publik a cílí tak na nové uživatele, bude se jeho výkon samozřejmě lišit oproti dynamickému remarketingu, kterým oslovujeme uživatele, kteří již na webu navštívili konkrétní produkty.

O případové studii na využití dynamického prospectingu módním e-shopem Zoot se můžete dočíst zde.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Zadejte vaše jméno, email a komentář.