Nová verze Google Ads editoru je na světě! Jeho design už ladí s rozhraním Google Ads a po praktické stránce přináší několik užitečných záležitostí.
Více účtů v jednom okně a možnost rychlého přepínání
Nově máme možnost otevřít a vybrat více účtů v jednom okně a provádět úpravy napříč jednotlivými účty.
Zjednodušené rozhraní i úpravy
Editor se posunul k přehlednějšímu menu i funkcím. Nastavení kampaně či sestavy teď najdete na pravé straně editoru, kde ho můžete prorolovat skrz naskrz bez nutnosti přepínání mezi záložkami. Ovšem i možnost rychlého přepínání mezi záložkami zůstala zachována. A například sdílenou knihovnu rozšíření, pravidel a štítků teď najdete nad nastavením kampaní na úrovni účtu.
5 nových pravidel, která vás upozorní, když…
• V reklamní sestavě chybí responzivní reklamy ve vyhledávání (platí za předpokladu, že tato reklamní sestava obsahuje alespoň jednu aktivní rozšířenou textovou reklamu)
• Videokampaň (neplatí pro TrueView for action) nemá zapnuté cílení na partnerské weby Google pro video
• Videoreklamou Discovery cílíte na klíčové slovo nebo téma
• Kampaň TrueView cílí pouze na výsledky vyhledávání na YouTube, ale obsahuje pouze videoreklamy TrueView in-stream
• Videokampaň má datum začátku a konce, ale používá průměrný denní rozpočet
Indikátor síly reklamy
Při kontrole responzivních reklam se v editoru nově zobrazí sloupec „Síla reklamy“, který vám ukáže u každé z vašich reklam hodnocení kvality.
Podpora kampaní podporujících aplikace
V editoru si nyní přijdou na své i správci kampaní podporujících aplikace. Budou zde mít možnost úpravy nastavení na úrovni kampaně, sestavy i reklamy. Nezapomnělo se ani na strategie nabídek tROAS, maximalizace konverzí a tCPA a možnost optimalizace na hodnotu akce v aplikaci (pokud je používána tCPA).
Další funkce:
• Podpora rozšíření o zprávu
• Plná podpora 20 vteřinových nepřeskočitelných videoreklam
• Podpora maximalizace konverzí pro TrueView for action
• Podpora maximalizace konverzí obsahových kampaní včetně Chytré obsahové kampaně
• Možnost cílení (a vyloučení) na publika v Chytrých obsahových kampaních
• Bumper kampaně jsou nyní videokampaně
Kompletní informace o novém Google Ads editoru najdete v nápovědě. A pokud ho chcete rovnou začít používat, můžete si ho zdarma stáhnout zde.
1 komentář k článku: Nový Google Ads editor 1.0. Co umí?