Rozšířené rozšíření v AdWords. Enhanced Ad Sitelinks.

Inzeráty v AdWords jsou běžně obohaceny o tzv. rozšíření. Nejčastěji využívané je pak rozšíření o odkazy na podstránky (sitelinks).

AdWords na svém blogu aktuálně představuje nové rozšíření pod názvem Enhanced Ad Sitelinks. Inzerát může být rozšířen namísto několikaslovného odkazu o celkem čtyři samostatné inzeráty zobrazené pod hlavním inzerátem. Pro lepší pochopení přikládá názornou ukázku.

V kampani jsou vytvořeny běžné odkazy na podstránky:

Řekněme, že reklamní účet obsahuje také následující textové reklamy:

S novým rozšířením může reklama vypadat následovně:

Jak je z ukázky patrné, systém sám automaticky identifikuje reklamy, které odpovídají zadaným sitelinks a jako nadpis dosadí dosavadní popisek sitelinku. Vše probíhá automaticky a podmínkou je podobnost inzerátů v účtu s popisky sitelinks. A tak zatímco Google uvádí, že běžné odkazy na podstránky zvyšují míru prokliku (CTR) inzerátu o 30%, co provede s úspěšností tato avizovaná novinka (ne)chtějme ani vědět.

Aktualizace 16.2.: Enhanced Ad Sitelinks jsou aktualně dostupné ve Spojených státech. Postupně však budou nasazeny i do dalších zemí.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Zadejte vaše jméno, email a komentář.