Sbohem Yahoo! Search Marketing, áve Microsoft Advertising adCenter

Jsou tomu bezmála na den přesně dva roky, kdy společnosti Yahoo! a Microsoft obdržely od úřadů v EU a USA povolení k vytvoření takzvané „Search Alliance“. Nově vznikající bratrství si kladlo za cíl spojit síly na poli vyhledávání a reklamy v boji proti Googlu. Ve výsledku to znamenalo pro Yahoo! nasazení vyhledavače Bing od Microsoftu a postupný přechod na jeho reklamní platformu adCenter. Zatímco americké účty už byly postupně povinně převedeny z Yahoo! na adCenter, v UK je finálním termínem duben 2012.

Pokud inzerujete pomocí Yahoo! Search Marketing a chcete vědět o této změně více, můžete se zdarma přihlásit na online webinář, který proběhně 22.2.2012. Ten by vás měl seznámit s veškerými zaležitostmi spojenými s migrací kampaní do adCenter a zároveň představí možnosti a výhody, které adCenter nabízí.

1 komentář k článku: Sbohem Yahoo! Search Marketing, áve Microsoft Advertising adCenter
  1. Robin Odpovědět

    Škoda tak webinář jsem propásl :D Jinak si myslím že že Google teď je asi nejznámější, na Yahoo a jiné webové prohlížeče už se pomalu zapomíná a Google nemá v oboru konkurenci. To je můj osobní názor neříkám že to tak ve skutečnosti je. Já se spíš zajímám o tento obor https://seowolf.cz jakožto budování zpětných odkazů pro vyhledávače.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Zadejte vaše jméno, email a komentář.