Novinky ohledně volání v AdWords

Google včera přinesl balík novinek, které se týkají rozšíření o volání, reklam pouze pro volání a metrik pro volání. Pojďme se na to podívat podrobněji:

Rozšíření o volání

Nově bude možné přidat rozšíření o volání i na úrovni celého účtu. Tato změna usnadní inzerentům práci, jelikož už nebude potřeba myslet na přidávání rozšíření o volání do každé nové kampaně. Během týdne by se mělo toto nastavení objevit ve všech účtech.

 

Reklamy pouze pro volání(Call-only ads)

Do reklam pouze pro volání je nyní možné přidat název firmy či webových stránek, který se bude zobrazovat v nadpisu vedle telefonního čísla.

 

Metriky pro volání

Sloupce Počet zobrazení s voláním(Phone impressions) a Telefonní hovory(Phone calls) je v tuto chvíli možné přidávat pouze na úrovni kampaní a reklamních sestav, ale brzy by se měly tyto metriky objevit i na úrovni reklam a klíčových slov. Pokud používáte telefonní číslo pro přesměrování Google v rozšíření o volání nebo v reklamách pouze pro volání, tak tuto změnu určitě oceníte.

Google také oznámil, že v následujících měsících spustí automatické rozšíření o volání v dalších AdWords účtech. Pokud nechcete, aby vám Google vytvářel toto rozšíření o volání automaticky, tak stačí jít v AdWords na záložku Rozšíření reklam -> Přehled automatických rozšíření -> Automatická rozšíření – možnosti (pokročilé) -> Nepoužívat v tomto účtu konkrétní automatická rozšíření a zde vybrat dané rozšíření.

Pozor, již jednou Googlem vytvořená rozšíření o volání v účtu zůstanou a musíte je odstranit ručně, viz.: Pokud kliknete na toto zaškrtávací políčko, zablokujete vytváření nových automatických rozšíření o volání, ale již vytvořená rozšíření se budou moci s vašimi reklamami nadále zobrazovat.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Zadejte vaše jméno, email a komentář.